nyt fra Bestyrelsen

image Valby Boldklub forlænger endnu en gang nedlukningen og aflyser alle aktiviteter indtil videre.
03. februar 2021 kl. 17:09

Coronaen vil desværre ikke rigtigt slippe sit favntag. Regeringen har forlænget de nationale Corona-restriktioner til og med 28. februar 2021.

Det er endnu uklart om det er sandsynligt at sanktionerne lempes før eller efter , eller om de fastholdes. Som en konsekvens heraf, forlænges nedlukningen af klubbens aktiviteter indtil regeringen beslutter at åbne op igen og vi finder det forsvarligt at spille fodbold.

Bestyrelsen følger hele tiden situationen tæt - og vil orientere så snart der kommer ændringer til ovenstående beslutning.