Indmeldelse

For at spille fodbold i Valby Boldklub skal du melde dig ind og betale kontingent.

Du melder dig ind ved i tabellen nedenunder at trykke på - Indmeld - for den senior afdeling du vil melde dig ind i, udfylde den formular der kommer kommer frem og sende den.

Herefter vil du få tilsendt en mail med et betalingslink, hvor du indsætter dit betalingskort.

Efterfølgende betalinger vil automatisk blive trukket fra dit betalingskort, når det er tid at betale kontingent, se nærmere under kontingent.

Ungdoms medlemmer skal indtil videre melde sig ind via Holdsport.

Kontingentet er pt 200 kr./år for passiv og 800 kr./halvår for andre afdelinger. Dog får studerende 200 kr./halvår i rabat.

Rabatten fås ved at du indsender et billede af dit studiekort til kasseren - Liza@valbyboldklub.dk.

Ved indmeldelse skal du dog betale det gældende kontingent, du vil så få studierabatten retur.