Nytårsstævne

I de gode gamle dage holdt Valby Boldklub igennem mange år nytårsstævne i den gamle Valby Hal. Da dette ikke længere kunne lade sig gøre, gik der nogle år uden det årlige nytårsstævne.

Efter 100 års jubilæet  i 2012 begyndte ungdomsafdelingen at vokse kraftigt og traditionen blev genoptaget i forskellige københavnske haller, indtil Hafnia-hallen kom til.

Nu er Hafnia-hallen, et boldkast fra Valby Boldklubs nye klubhus i Valby Idrætspark, blevet hjemsted for denne årlige klub begivenhed med deltagelse af alle afdelinger og sponsorer dog over 2 lørdage efter at ungdomsafdelingen er vokset til samme størrelse som senior afdelingerne.

De årlige nytårsstævner afholdes med blandede hold/årgange, hvor spillere på de enkelt hold deles op så meget som muligt på de forskellige stævne hold.

Ungdoms afdelingen: Sidste lørdag i Januar måned

Opdeling i 2 eller flere aldersgrupper

Senior afdelingerne: Første lørdag i februar måned

Total blanding af Damer-, Herrer- og Ældre-hold

Desværre er stævnerne aflyst i 2021 da Hafnia-hallen indtil videre er lukket indtil marts.