Walther Larsen Cup

Klubbens interne 7 mands mesterskaber:
Afholdes altid slut juli. Første kamp er kl. 16.

Vi har fået sat et navn på pokalen, som fremover kommer til at hedde "Walther Larsen Cup" til minde om Walther Larsen, en af klubbens fremtrædende figurer gennem årene som ikke længere er iblandt os.
Lidt om selve Walther Larsen:
Valby boldklubs topscorer over alle topscorere, scorede aldrig under 20 mål på en sæson, headede lige så hårdt som han sparkede, så parolen var: Find Walther så er der mål, og det gjorde Tommy. En kamp med Walther blev aldrig startet uden en bitter (gammel dansk) og sluttede aldrig før dagen var omme.
Walther spillede i klubben ”hele sit liv”. Han begyndte som ungdomsspiller og han holdt ved klubben hele vejen til trods for, at han fik tilbud fra storklubber. Han betød meget for klubbens trivsel, p.g.a. hans sociale og sportslige adfærd.
Han har både været formand og ungdomstræner i klubben. I mange år var han redaktør på vores klubblad og da vi lavede kampprogrammer trak han også et stort læs der.

Reglerne:
- ? puljer á ? hold.
- Der spilles kampe à ? minutter. Spilles samtidig på ? baner.
- Hvert hold må stille med ubegrænset antal spillere, dog kun 7 på banen ad gangen.
- Ved lighed af point i puljen er det i denne rækkefølge at det afgøres hvem der er bedst: Indbyrdes opgør - Målscoreren - Amerikansk straffespark (3)
- Damemål tæller for 2.

.
Til alle kampene er der "live" musik

Der må godt drikkes.

Vi ses til en super hyggelig dag i godt selskab!