Cheftræner ungdom 2022

#fællesskab #vennerforlivet #godfodbold

Valby Boldklub søger cheftræner og assistenter til U15

Om klubben:

Valby Boldklub er en breddeklub beliggende i Valby Idrætspark med Hafniahallen som nabo. En klub i udvikling og vækst med et stærkt fællesskab og baseret på frivillige kræfter. I børneafdelingen er der primært forældretrænere. Målet for ungdomsafdelingen er at holdene ledes af trænere udefra.

Spillere og organisation:

På U15 har vi en god stamme af spillere der efterhånden har spille sammen i flere og som er i en positiv udvikling. Indtil videre er gruppen trænet primært af forældre, men vi har brug for trænere med erfaring med ungdomsspillere, for at sikre at de fortsat udvikler sig. Og her er det vi har brug for dig! Vi søger primært en cheftræner men er også på udkig efter hjælpetrænere.

Vi træner 2 gange om ugen, mandag og onsdag. Derudover arrangeres special- eller cardio træning hver torsdag, dette klares primært af forældre eller klubben.

Der er en holdleder tilknyttet som forestår det administrative, Forældregruppen kan aktiveres ved sociale arrangementer og lignende. Vi vil meget gerne også sørge for at drengene hygger sig sammen til arrangementer i klubhuset eller på ture.

Om dig som cheftræner:

• Du forventes at videreudvikle spillerne fodboldmæssigt i samarbejde med de øvrige personer omkring årgangen
  • Du har erfaring med træning af ungdomsspillere og får ansvar for hele truppen. Det forventes at du planlægger træningen for alle i årgangen
  • Du har sandsynligvis startet eller fuldført en DBU træneruddannelse
  • Du har interesse i at være med til videreudvikling af den sportslige profil for alle ungdomsholdene i samarbejde med ungdomsledelsen
  • Du har erfaring med en systematisk udarbejdelse af træningsprogrammer
  • Du skal have en ren straffeattest

Hjælpetrænere:

• Er du interesseret i rollen som hjælpetræner så er det ikke et krav at du allerede har uddannelse som træner. Klubben kan evt. sørge for relevant uddannelse
  • Du hjælper med til træning og samarbejder med cheftræneren og de øvrige personer omkring holdet
  • Du må gerne spille eller have spillet fodbold og kan sagtens være ungdomsspiller selv
  • Du skal have en ren straffeattest

Begge stillinger indebærer en attraktiv trænerpakke med godtgørelse iht. kvalifikationer, tøjpakke og muligheder for videreuddannelse.

Har du lyst til at høre mere bedes du kontakte Børne- og ungdomsformand

Sarmad Reda på +45 5219 5118 eller ungdomsafdelingen@valbyboldklub.dk