Kontingent

Valby Boldklub har et nyt kontingentsystem, der gør det lettere for både medlemmer og klubbens ledelse.
Opkrævning sker helt automatisk via  dit indlagte betalingskortet - præcis som du kender det fra dit lokale fitnesscenter eller telefonselskab.

Med andre ord betyder det, at du som medlem slipper for at huske at betale, og klubbens bestyrelse skal ikke brug tid på at sende opkrævninger ud.

Denne ordning gælder for alle. Er man ikke registreret medlem (indmeldt), kan man ikke kobles på holdkort og dermed ikke spille kamp.

Sådan virker det

Betaling/kontingent

Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning. Det betyder at kontingentet fremover betales via dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort og Mastercard.

Du modtager en mail nogle dage før trækningen. Det er dit eget ansvar at klubben har din rigtige mail. Kontakt os, hvis du skifter mail.

Hvis du melder dig ud, inden der opkræves kontingent, trækkes der naturligvis ikke nogen penge fra dit kort. Udmeldelse sker på mail til vores kasserer på: Liza@valbyboldklub.dk

Får du et nyt betalingskort skal du huske at opdatere med dette.

Er det sikkert?

Ja kortoplysningerne kendes ikke af Valby Boldklub eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Clearhaus, der står bag betalingsløsningerne.

Hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg er træner eller holdleder?

Det du skal sørge for, at bede dine spillere om at melde sig ind i klubben. Det gøres via menuen MEDLEMSKAB på forsiden. Først når en spiller er registreret som medlem og har registreret sit fodboldpas i klubben kan han/hun komme på holdkortet og i kampe

Kontakt

Du er altid velkommen til hos kontakte os på vbaf1912@valbyboldklub.dk, hvis du har spørgsmål.

Alle senior og ældre medlemmer (Herrer og Damer)

Studerende

(kopi af studiekort skal sendes til Liza@valbyboldklub.dk)

800 kr. pr.

Halvår

600 kr. pr.

halvår

Børn (op til 12 år) :

Ungdom 13-18 år :

900 kr. pr. år

1100 kr. pr. år

Passive medlemmer: 200 kr. pr. år

For på spille fodbold i Valby Boldklub skal der betales et kontingent, der for senior afdelingerne forfalder 2 gange om året.

marts og september måned.