træning på græs aflyst i 10 dage

15. april 2021 kl. 17:44
græsbanerne er for våde

Kære foreninger,

Vi har tidligere anbefalet ikke at træne på græsbanerne i denne opstartsperiode med dårligt vejr, men kun bruge dem til kampafvikling.
Der har desværre været så meget aktivitet på banerne kombineret med ringe vejrforhold (kulde og regn), at vi er nød til at lukke hele græsbanefeltet bag tribunen i minimum 10 dage.
I første omgang fra i dag og frem til og med søndag d. 25 april.
Konkret er det bane 24, 25, 26, 27, 28, 29 og 30, der lukkes i perioden, hvorfor vi fjerne målene fra banerne.
Jeg sender en opdatering herpå igen i slutningen næste uge.

Vi lukker græsbanerne, fordi der er stadig ikke ordentlig vækst i græsset, så hvis banerne skal have en chance for at komme sig til og være værd at spille på resten af sæsonen skal vi sætte ind nu.

Jeg beklager meget den gene, det er for jer som foreninger og håber, I kan finde alternative løsninger på træningen i næste uge.

Tine Kjer Jepsen
Idræts- og Kulturkoordinator